Fredagen

Tillbringade dagen tillsammans med Mikaela o GustavEntre. Fick med mig två tröjor, två leggings (åt mig) och en mössa (åt Ella) hem.
Victor o Venessa kom o hälsade på. Ella åt gröt o somnade sen i Venessas famn. Halv sex somnade hon... Alltså får vi se hur hon nu tänkt sova. Vakna vid tolv o vilja busa? (som igår) -Hoppas inte på de, nej!
Jag o L håller på att göra fläskfilé, potatisklyftor, sallad o bea. Ska avnjutas till Idol... Har även köpt hem lite gotte som förmodligen även de slinker ner. Fredagsmys delux!

Imorgon ska vi besöka Stehag o Svärfar. Försöka få lite tvättat o gjort innan... Annars blir de lugnt. Njuta av att vi har hela helgen tillsammans. Va tillsammans. Hela fina, älskade familjen. Jätteskönt o mysigt ska de bli. Sova ska jag göra.




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Fanny , hoppas ni hade d kul ändå utan mig ! haha

Söt tröja hon har på sig .. Passar i rosa :: gillar vi kram

2010-10-01 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0