Lördag

Ella sov till kvart i nio. Somnade iofs inte för än halv tio igår. Vaknade 5, men sen sov hon. O så även vi -o fy fan va skönt de va!
Jag o Vicky startade dagen i Bara. Åkte på barnloppis. Nästan 500 kr spenderades o 4 stora påsar med massor av kläder kom jag hem med. En del riktigt fina inköp. Mycket av kläderna e e lite större storlekar oxå. 74 har hon ju kunnat börja använda nu, men de flesta plagg e fortfarande lite stora. så 74/80 va jag ute efter -o fick mycket. MYCKET! -Bodys, byxor, tjocktröjor, pyjamasar o även 2 par skor åkte ner i påsarna. Skor e nämligen nya saken nu. Nya saken för mamma. Converse e målet. Helst röda. -Någon som vet var detta finns till minisar alá Ella?

Inställt med Linda o kusinerna bus. Istället åker vi till L's kusin Oskar som fyller år. Kalas o lite tårta e väl aldrig fel, lixom? Duschen nu, Gröt till Ella sen. Kalas ikväll. =Perfekt Lördag... inte sant?


-Söta syster Vicky

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan höra mig för, har en vän som ska till USA snart, men har även en annan vän dom precis flyttat till thailand.. Tänkte själv införkaffa till Ebba ;) vilken storlek?



Bilder på allt du köpt också, tack ;)

2010-10-23 @ 16:22:01
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com
Postat av: Sophia

Junkyard.se har miniConverse, vet dock inte vilka färger de har...

2010-10-23 @ 18:00:45
URL: http://barasophia.se/
Postat av: Natalie

Jag köpte precis as coola Converse till Chloe från Asos.com

Kolla pic på Facebook.

Dom har Converse för bebisar, större ungar och vuxna i alla färger du kan tänka dig, check it out now!...dom har alltid rea typ så betala £13 istället för £28, bargain!



Hoppas allt e bra!

2010-10-24 @ 11:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0