Lördagskväll..

Orken infann sig inte. städade undan ändå. promenerade ner till ica, handlade, lagade pastasåsen. L gillade den, jag tyckte väl sådär...
Tn o Andreas, Faffar o Dennis hälsade på. Blev mycket fotbolls-snack med så många grabbar i huset. Ella gnällde bara nån tittade på henne. Inget passar utom mamma o pappa just nu. -När blev era bebisar mammiga o pappiga? -Jag trodde de kom senare...

L sover redan så film vet jag inte om de blir. Kanske bölar jag till "ps i love you" på 4an. Äter godis gör jag redan. dricker cola.. Onyttigheterna flödar!


-Snyggingar!
Mamma moi o Agge the spagge igår.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ebba hade en blygperiod när hon var 3-4 månader... Höll i sig i 2-3 veckor. Men än idag kan hon vara blyg inför vissa, beror på vilket humör hon är på.

2010-10-09 @ 22:33:49
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0