No more mms-blogg!

Vågar inte mobilblogga längre. Gå in på bloggen från mobilen o skriva, visst! Men mms:a in, nej!

Igår hände ju den sjukaste grejen! Jag satt på baksidan med sovande Ella i vagnen, Väntade med att gå in då jag inte ville väcka liten skrutt. Mös ner mig i megajackan och skickade iväg en mms-blogg! Då jag senare loggar in på bloggen står det inte alls på samma sätt som det brukar göra. -De står något i stil med "Du har fått ett mms...." Ingen bild visas heller! Jag blir konfunderad. Kollar min sida, o där står de ungefär att jag "fått ett mms från nummer ...." (Mitt nummer. mitt privat jäkla nummer som jag inte ens lagt ut på eniro eller hitta) Gå in på telenor för att se mms:et. Oxå ett lösenord till detta...

Jag blir förbannad. Skitförbannad! Jag vill väl inte att mitt nummer ska stå på min sida? På "guckeliis.blogg.se". En sida som precis hela världen skulle kunna gå in på (fast de gör dom ju inte som tur e!) om dom hade lust! Jag har ingen aning om vem en 5del som läser min blogg e! (För inte kommenterar ni heller
...Om jag ens känner dom. Om dom e schyssta, knäppisar. Om dom inte bryr sig ett piss om mitt nummer eller får för sig att stalka mig nu resten av mitt liv (nja, okej. Jag tror inte jag e så speciell. Men mitt mobilnummer vill jag i vilket fall inte att alla ska få... De ger jag ut till dom jag litar på. Till dom jag vill...)


Så om ni undrar över varför jag inte gör detta längre har ni nu svaret... Undrar oxå om man kan upplysa mr (eller miss) Blogg.se om detta, för så här borde de inte få va... Eller hur?


-Arg på blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin 090918

SV: ja, tiden bara springer iväg! Minns förlossningen och tiden på bb som att de vore igår :p



Melwin frisyr.. ja, alltså jag rakade av allt runt midsommar.. för att det skulle växa jämt, för han hade bara hår uppe på huvudet (mohawk), men de gjorde liksom ingen nytta så nu får han ha den frisyren han har, uppenbarligen växer det snabbare uppe på huvudet ^^, Han är dock söt i de :D

2010-10-04 @ 22:39:10
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad sjukt! Så ska det ju absolut inte vara!

2010-10-04 @ 22:42:02
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0