Stan!

Jag o Ella drar till stan (för ovanlighetens skull) o träffar Malin o Oliver. Vad vi gör är inte planerat... Fikar, kanske? (även här för ovanlighetens skull!) -Men jag klagar inte. Jag gillar stan, o jag älskar att fika!

Idag ska vi inte shoppa, även om jag kollat in en del nya saker. Vi väntar. Kollar ekonomin o därefter handlar vi. Kollar igenom vad vi har e nog oxå bra. Ellas st. 68-bodys har vi inte använt hälften (!) av (Vi har fått VÄLDIGT mycket i st. 68 vill jag understryka, men ändå..) -Man behöver ju inte låta kläder ligga oanvända...

Ikväll lagar jag soppa igen. Denna gången thai-soppa. Kelda + kyckling + purjo (=skitlätt.) Jag har ingen ork denna vecka. Ingen, nada.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag sötisar :)

2010-10-14 @ 17:27:57
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0