Hit me mommo o nya plans till imorgon!

Idag kommer Mommo hit. Om 1½ timme skulle jag gissa att hon e här!
Ikväll ska L på Volbeat-konsert. Stannar i stan. Detta innebär en ensam kväll. En tråkig, ensam, kall oktoberkväll... och natt. Sova hos Jonas skulle han!

Planerna med Madde imorgon inställda. Liten Wincent e förkyld. igen. -Tycker synd om familjen som inte lyckas bli friska.. Samtidigt e de ju sånt man får räkna med. Dagisbacilusker o höst e väl nästan lika med förkylning, lixom! ...Iaf. Planer imorgon önskas därför!

Ella tar en tupplur. Gillade inte alls ersättning med messmör. Ansiktet nästan förvreds henne o jag tycktes höra något i stil med "Fy fan, morsan. Hur kan du ge mig sånt här äckel-päckel!" Sen grät hon hysteriskt o somnade.
Lilla hjärtat... "E de bara ditt humör eller har du ont?" Frågade jag henne. Till skillnad från ersättnings-incidenten sa inte Ella ett ljud denna gången. Knep ihop ögonen o skrek!

Passar på att äta resterna från soppan från igår nu. När mamma kommer bli det tvätt. Har även ett litet projekt på gång som jag berättar mer om senare (dock inte idag, senare!) De ska fixas med oxå.... -Kul med hemligheter!



o nej.
Jag e inte galen. Ella pratar inte. Jag vet. -De e nog bara rösterna i mitt huvud som jävlas...

Kommentarer
Postat av: Emelie

MAMMAFIKA!? Imorgon alltså :)

2010-10-07 @ 13:52:20
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0