Fredagen...

Både Lina o Emelie gissade rätt på min absurt svåra gåta om vart jag o Ella hållt till idag... Däremot talade jag inte 100% sanning. En sista minuten-fika blev de på mormors, annars höll vi faktiskt för en gångs skull till på andra delar av Entre. Jag o Kussi va där. försov oss båda vå (jag somnade om då Ella gjorde de, Kussi satt förmodligen på fejan halva natten o sov nog därför halva dagen) så vi träffades en timme senare än vi först sagt.
trevligt hade vi iaf. -Jag gnällde om buss-resan o kuss om... något. minns inte (-Har jag påstått att jag e en god lyssnare då?!)

L hämta mig. Vi åkte hem, Ella åt gröt (tjohoo) o somnade själv innan vi hunnit ge henne ersättning. Hon vaknade nu vid elva, men somnade som vanligt direkt efter maten igen.
Jag o L kollade film. Wallander -Vittnet. Bra, faktiskt! Jag sparkade på L för att han skulle hålla sig vaken, o lyckades rätt okej. Tacopaj o cola blev fredagsmyset o nu e de väl dax för sängen... -Imorgon ska jag sova. länge! Sen blir de Hölle o lite planer med Agge. Trevligt, trevligt!



-Pizza o pasta på en o samma gång! -Märkligt, tyckte jag! Helt okej, tyckte kuss (som blev så extrem-mätt att hon inte ens pallade kaka som efterrätt! o e hon mätt, -de vill jag lova!)



-Mamma tog en kaka. -Gjorde sin plikt i tjockis-världenElla log mest hela dan... -förutom när de skulle tas foto då, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0