Ikea rules!

Åkte som sagt till Ikea i lördags för att köpa en stol åt lill-fröken. Den vanliga vita var helt slut, men en röd -minst lika fin (o viktigast av allt -lika billig!) fanns. Taget sa vi, o köpte även:
-"bordet" man kan sätta på stolen
-"kudden" att sätta i stolen för att "stötta upp"
-2 kuddar
-ett sätt sängkläder
-mjukis-klossar (dom på bilderna)
-nattlampa
-5 haklappar
-2 skedar
-3 tallrikar (skålar)
-2 sätt "kräkhanddukar" (De kallar dock inte Ikea dom för, men morsorna vet exakt vilka jag menar! -Inte sant?!)

Varför blir de alltid så? Svaret: -För att de e så JÄKLA frestande billigt!!! (Låter jag snål? -De e jag inte. Verkligen inte. Men ekonomisk har jag blivit.. till en viss del iaf!)



-Kul-klossar o kul-stol, tycker Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0