mobilblogg - barnvagnstips!

På väg mot stan o dejt. Hann med tåget gjorde jag oxå (kors i taket) Härligt ska de bli att träffa mammorna o bebbarna. Skitsnack o latte i timmar denna gången med, eller hinns shopping även med..? -Vi får väl se!

På tal om shopping e ja sugen på en ny vagn o VILL HA TIPS (stora bokstäver så att jag gör er uppmärksamma på att jag verkligen behöver er hjälp nu, supermammor!) Jag vill ha en kombinerad sitt/ligg-vagn (såklart!) dessutom har jag önskemål om en såndära smart som man kan vända styret (allterntivt insattsen) på.. För dom kan man väl använda sen när Ella får för sig att mamma inte e rolig att titta på längre o vill sitta framåtvänd!? -iaf. Alla tips e välkomna (framförallt dom billiga, supersnygga o praktiska tipsen...)

Kommentarer
Postat av: Mad

Köp den vagnen som Petra har. JAG ÄLSKADE DEN VAGNEN. Kommer inte ihåg va modellen heter. Bozz Elegant tror jag. Den finns även i Crescent. Kan du säkert hitta på blocket.

Som här: http://www.blocket.se/malmo/Grym_barnvagn_till_kanonpris_28955939.htm?ca=23_11&w=0



Den är SKIT bra!

2010-09-02 @ 13:36:03
URL: http://mamamad.se
Postat av: Louise

Åhh ja! När du har fått massa tips så får du tipsa oss andra! :)

2010-09-03 @ 08:02:27
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Sata

Ett bra tips är att hitta en vagn vars sittdel är vändbar. Av egen wrfarenhet så är det inte optimalt att ha så små barn framåtvnda långa stunder, för mycket intryck och människorna blir så stora i jämförelse med lilla barnet. Under tiden är tryggheten mamma bakom så barnet inte kan se. Bara mitt tips :) kram Sara och älva!

2010-09-03 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0