Nya ikke-populära rutiner!

Fick besök av Thyra o Sofie i eftermiddags. En snabbis blev de, men dock! Thyra hjälpte som vanligt Ella ("Illa") med nappen, skulle hålla i handen, kittla på fötterna o försäkra oss om att Ella skulle få leka med hennes leksaker när hon blev större..
SÖTA lilla unge!

Linus kom hem. Jag gjorde tacos. Ella har matats o somnat (för natten?!) -Hon har knappt sovit alls idag. Har fått in konstiga rutiner. Vaknat mitt i natten har hon gjort 2 dagar. Somnat igen o sovit till på morgonen, men dock. En matning mer per dygn, o ändå ökar vi smakportionerna -efterrätt får hon nu oxå. (poppis as hell!) Nån slags växtvecka/kliar i dom ännu inte framträdande tänderna/utvecklingsfas som e igång..?! Kanske. Vi får se. En sak vet jag iaf. Morsan saknar Ellas 9-timmar-åt-gången-sömn-för-att-sen-vakna,-äta-o-sen-sova-i-två-timmar-till-rutin.. Den e guld. Minst sagt!

Nu ska disken tas hand om. Massa flaskor som ska diskas o kokas. Inte har jag heller tagit hand om disken efter maten... Ingen som helst lust till de idag, men jag kan bara inte spara de till imorgon. Jag e inte den sortens människa längre...



-Thyra o Illa håller handen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0