Onsdagen!

Lång dag idag... Gnällig liten Ella!
Mommo kom hit klockan två. Ella hälsade henne välkommen genom att börja gråta... -trevligt värre! Mommo tog ut Ella på promenad o sur-bebbe somnade. Jag passade på att duscha o hänga tvätt. Jag o Linus stack (som sagt) på äventyr, va borta i nån timme. Kom hem, lagade mat, nattade Ella, såg idol, diskade o nu sitter vi o kollar på efterlyst (= mardrömmar inatt?)

Imorgon drar jag o Ella till Entre för att ha mammadejt med Lina o Filippa. Emelie o Ebba blir nog hemma då Ebba varit sjuk... Men de tar vi väl igen nästa vecka, tjejer?

Nu ska jag spendera kvällen me min L. Mysa upp mig i soffan o kramas.



-Imorgon bär de av till Entre igen!
(bilder från i måndags)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

och du...jag pratade med johannes idag. han vill träffa dig :) ska vi ses på tisdag, men hålla oss i höllviken, så kan du kanske träffa honom då ? <3

2010-09-08 @ 22:22:57
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0