Söndagen

Sov länge idag med. Steg upp till total tystnad. Började direkt planera blogginlägg om mina söta älsklingar som sov i soffan, men ikke! När jag kom fram till vardagsrummet fanns där varken någon Pappa L eller Ella-Bell. Dom va visst nere hos grannen fick jag reda på då jag ringde. Linus med granne kom sen upp. Han hade blivit utkastad av frugan som skulle fika me tjejpolarna. Vi snackade, lekte med Bella o grabbarna drack en öl.
Jag o Linus gick o röstade. Gjorde vår plikt. Firade vårt engagemang med pizza. Ella firade med gröt o katrinplommon. Badade liten plutt oxå. plaskade o myste i badet innan läggning. Nu tittar vi på dom ensamma mammorna. Skrattar lite åt dom självsäkra killarna. Kanske blir lite valvaka sen... rätt spännande även om jag inte är ett dugg insatt. Vi får se.

Imorgon... Vet jag inte vad som händer. Kanske kuss, kanske hemma. Veckan ser rätt gles ut. Inte mycket planer än så länge. Sugen på dejt? -Call me!


-Söndag, mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0