Ingenting gjort.

Ella e gnällig idag. Kan bero på att vi inte har nån dejt. Eller nåt annat.. -Kanske mest mamma som saknar äventyr, faktiskt!

Sophie, Rasmus o Julian-sötbebbe kommer hit ikväll. Va visst någon fotbollsmatch som killarna ville kolla. Sophie ville käka pizza. O bara jag får min cola så e jag nöjd! Ska bli mys... Synd bara att vi missar gudfar som e hemma i stehag över dan, men de får tas nån annan gång helt enkelt!


De e faktiskt helt sjukt vad dagarna går mycket mer långsamt då man inte hittar på något. -Jag blir lite halvgalen av att sitta hemma!
Ella vill bli underhållen (läs dra ner saker från bordet -gång på gång på gång. -lite enformigt tycker mamma. Superkul! tycker Ella) När jag dessutom går hemma o inte får något gjort känner jag mig otillräcklig. -För visst borde man hinna tvätta, städa, diska, fixa, dona när man ändå inte gör nåt (hrm!)..?! -När man e iväg eller har folk här e de en helt annan sak. Man har en anledning till att inte hinna. Bäst e de ändå då man e iväg. Då e de lixom helt omöjligt att ta tag i de...

Ella sover nu o jag har diskat flaskor. Mer har jag inte orkat... När hon vaknar ska vi dra ner till affären, köpa hem lite gotte till ikväll. Ska oxå försöka få igång en maskin tvätt (jag FATTAR inte hur folk klarar sig på tvättstuga -jag skulle va tvungen att boka en tid var dag om vi haft de!)


Slänger upp en bild på sötbellan så länge. (Tagen för nån dag sen.)
Hon e mitt allt, lilla dryg-fisen!



-Leker me nya favvoleksaken.
(Tack Linda o gänget!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0