Barnkalas!

Imorgon ska Ella ha barnkalas, O jag måste erkänna mig en gnutta nervös... -för hur gör man lixom?? Fiskedamm o clowner, godispåsar, lekar o tårtor e dom ju ännu för små för. -Dessutom e clowner lite läskiga och fiskedamm kanske andas för mycket 90-tal... Eller vad vet jag! Vad e de nya? -EMD som sjunger happy birtday i nördig pamp-version? Dataspels-tävling? Hannah Montana-kareoke...? .. -De får nog vänta! Imorgon kör vi på kladdkaka för päronen (och för dom något äldre barnen) Falsksjungande "Ja må han (hon?) leva" och ett litet 1års-ljus på tårtan. Att jag dessutom serverar lite frukt doppad i cholkad och det faktum att Ella får träffa sina små polare gör det nog till ett super-kalas... Hoppas jag!


-Stiliga pojkvän Julian e en av gästerna på prinsessan Ellas kalas.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag hade ju satsat på EMD eller varför inte Måns Zelmerlöv? :)

Nej men helt ärligt så kommer det säkerligen se ut framöver på alla överklass kalas, vissa föräldrara är ju som galna..

Lek me polersen tror jag blir toppen! Ha en bra dag och hälsa Ella :)

2011-05-01 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0