Flyr varken dusch eller träning.

Jag e helt slut. Fullständigt färdig.. De känns t.o.m. jobbigt att jag behöver duscha. Att jag borde! -Jag ska iaf göra de. Tvätta ur det flottiga håret o gå å lägga mig med ett bra samvete. Utan äckel-känslor!

Jag o Ella va i parken med Malin o Oliver i eftermiddag. Fikade på Hansa efteråt. Linus jobbade sent. -Kom inte hem från vid nio! Ella var förmodligen jättetrött, för arga o sura o griniga o envisa miner va de enda som visades ikväll. Jag tappade näst intill humöret. Tog en cider mest för sockrets skull. För att jag lovat mig själv att inte äta godis eller dricka läsk på vardagarna, o cider har jag ju inte sagt något om..

Nu duchen, sen bums i säng! Powerwalk med Jessie imorgon igen. -Jag orkar egentligen inte, men jag ska. Jag ska inte fly igen... -Jag e för fet för de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0