Hyrfilm!

Har spenderat dagen med familjen Karlsson (våra fd grannar) Åt indiskt på Möllan, Busade med barnen.
Har även hunnit med att inviga tvättstugan i dag. -Ja, vi har tvättat, alltså! o nu planerar vi för fullt hur vi skulle kunna få plats (och råd) med både tvätt o diskmaskin i lägenheten... Bortskämd har man blivit!

Iaf ska vi kolla film nu. The Social Network blev de! Massa filmer ute nu som jag vill se... däremot tror jag L skulle va lite tveksam till att gå o hyra "Eat Pray Love" t.ex. -så den får jag ta o se nån ensamkväll (alt. tjejkväll)

Nog om de. -Nu ska jag njuta av att de e lördag!


-Finaste fina.


Kommentarer
Postat av: Malin

Eat pray love är en underbar film :) kan varmt rekomendera den :)

2011-04-10 @ 07:38:31
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0