Matvrak!

Jag skrev i förra inlägget om att febern va över. -Nu kom jag på att jag inte ens skrivit om att hon haft feber!!
Iaf. -De hade hon! Natten va hemsk. L satt uppe i 1½ timme med henne. Trots panodil!
Imorse vaknade hon strax innan 8, sen sov hon (och jag!) i tre omgångar tills de att Pappa L kom hem klockan fyra. Då sov jag igen! -En timme till låg jag på soffan... Helt slut!

Ella kändes mycket bättre ikväll. Febern va över. Badade o plaskade. Lekte o snackade.
Maten har de inte varit några problem med på hela dagen -men de e de näst intill aldrig! Igår slog hon nog rekord! På ett dygn åt hon 2 mackor, två stora burkar mat, en hel del hemmagjord spagetti och köttfärsås, en burk "mellanmål", lite fruktpure, 3 marie-kex (utan lov) och två flarror välling! På BVC frågade jag om detta gjorde något -att min dotter äter i takt med en häst, men de tyckte hon bara va bra. Ellas vikt låg på 9,6 kg och var alltså full normal.. t.o.m. något under.

Nu hoppas jag på en pigg mamma o feberfritt barn imorgon. Solen får gärna titta fram... Jag vill ut o busa!


-Min kära lilla ponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0