Storslagna planer!

Jag o Ella fick sällskap idag. Snabbis på stan med Jessie hanns med. Vi fikade. Ella sov största delen. Vi kollade saker, men shoppade inget.. En bra dag var det!

Venessa o Vigge passade Ella medans jag o L handlade ikväll. Ella sov igen.. Lite snorig e hon. Har dock ej feber och humöret e de inget fel på... -Inte mer än vanligt, iaf!


Imorgon kommer Agge efter jobbet och kladdkakor o dekoration ska förberedas inför lördagen. Jag har storslagna planer för tårtbak och kommer alltså med all sannolikhet bli missnöjd...
Vigge o Venessa tar me Ella till Mommo på kvällen. -Så att jag och L kan städa. Hinna klart med allt inför kalaset. Kanske kan vi hinna med att bada, raka benen (allså jag. L struntar nog i de) borsta hår o tänder o all annan lyx man kan tänka sig. -Vi får se.


-Nåt sånt här hade jag tänkt mig...

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas allt går enligt planerna! Förväntar mej ett par bilder på mästerverket sen :)



Kramar

2011-04-14 @ 23:06:33
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0