Sjukskriven men med lycklig flickvän!

Jag o Maggan hängde hela eftermiddagen. -Snackade en massa och tog en promenad runt folkets park. Fuskade o krängde kakor! Vigge o Venessa umgicks vi ju med nu ikväll.. En puttestund, men dock! 
L e sjukskriven för ryggen. -Eller han blir. Sjukgymnasten har inte svarat eller ringt tillbaka. Hoppas han får tag på henne, eller nån annan imorgon... De e inte alls bra nu!

Imorgon träffar vi Sophie o Julian en sväng i stan. Hoppas på lika fint o härligt väder! -Man känner sig så fri, Så glad! Ella slipper overaller o jackor o en massa vantar o mössor. Jag slipper gråten o bråket. På kvällen tränar jag med Jessie. -Core bosu ger mig förhoppningsvis lika mycket träningsvärk denna gång!

Bjuder här på några fler bilder från gårdagen:


-Jag, Sophie, Ella o Julian framför fina stugan!


-Jag o hjärtat.


-Gullepluttarna Ella o Julian!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Och Linus fick känna på hur det är o ha två ungar! Haha! ;-)

2011-04-28 @ 08:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0