Vem de e jag vill åt!

Vill tacka er för fina kommentarer, o visst -jag förstår, och gör så själv -Man läser betydligt mer än man kommenterar!
Egentligen blev jag bara tjurig igår. Hade inget att säga o inte en endaste rad fanns att läsa, så då skrev jag som jag gjorde!! Dessutom riktade jag mig inte till någon av er som sen skrivit en rad -För er vet jag att ni läser, att ni finns där, att ni lämnar ett avtryck då o då (om än med lite tid mellan -De stör mig inte ett dugg!)

Dom jag egentligen inte förstår att dom inte "säger hej" e folk jag springer på på stan.. -Gamla klasskompisar, arbetskamrater, barndomsvänner eller t.o.m. Mammas polare... "Gud va söt Ella e" beundrar dom... "Fast de visste jag ju redan, jag läser ju din blogg!"
NI. -De e er jag vill åt! Jag vill veta vem som läser här -om ni så e gamla flammor eller bk:are, hästnördar eller slagtpersonal (ja men jag hängde ju där ganska så mycket..) Ni kan väl skriva en rad? -Jag vill bara veta av ren nyfikenhet, för att jag tycker de e kul!

(Självklart tycker jag oxå de e jättekul när ni oxå skriver -ni gamla godingar, ni jag vet vem det är... Så fortsätt me de!!)


-Bjuder på ett par bilder från folkets park idag. Uppenbarligen roar ju bilder på Ella, mig o L er om ni läser bloggen, menar jag! 


Btw. Om jag hade tillåtit mig själv att göra smileys i bloggen hade jag gjort många sånna i detta inlägg -så ni vet. Jag e inte sur-tant längre. -I gårkväll o imorse va jag, men inte nu! Oki?

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, det är härligt att läsa att andra också är arga och griniga. Jag vill ju inte vara den enda med dåliga dagar...

2011-04-29 @ 09:02:45
URL: http://barasophia.se/
Postat av: Maggan

Ella och Lovisa verkar ha samma klädstil. (även om de inte köper kläder till sig själv) Hehe ;-) Nu har dom likadan solhatt! :-D

2011-04-29 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0