Lekarnas gud!

Jag har sovit middag med Ella hela veckan. Varit trött. Alla dagar för utom i måndags har jag nannat. Ella har sovit halv-liggandes, på min arm, i soffan.
Imorgon ska jag få sova ut. De försäkrade L mig om. Tvätt-tiden börjar 11 o den tar nog jag hand om, men innan dess ska jag spendera förmiddagen vilandes. I sängen.

Idag har vi haft sällskap av syrran, moster o gudmor Vicky. Ella stormtrivs i hennes sällskap... Vicky e nämligen lekarnas gud. Busar bäst!
Vi tänkte ta en vända på Mobilia, men ångrade oss efter ca 50 meters gång (då Vicky plötsligt tuggade grus efter stormby vid lekplats..) Vi hoppade istället på busen till Entre. Behövde inte gå en meter. -Shoppade både presenter o rea-fynd till Ella. Sötaste fyndet (okej. den va inte på rea -dock fynd ändå!) va en stråhatt med blått band.. Jag älskade den. Ella hatade den (precis som alla huvudbonader, alltså) -Foto kommer imorgon!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Både och faktiskt! :) fast har inget photoshop på datorn längre, så det blir inte mycket pillande med de fina bilderna. Det är sällan jag laddar upp dom dessutom... Framkallar dom istället och har i fotoalbum :)

2011-04-09 @ 10:14:37
URL: http://Emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0