En "vanlig" tisdag imorgon!

L kom hem imorse. -Sov mest hela dagen (och gör det nu igen) Lite feber och dålig mage är det nu hans tur att ha...

Ella och jag har busat järnet hela dagen! För även om jag va tröttare än tröttast imorse verkade vilan i förmiddags med lillan göra susen för både mitt och hennes humör! -Hon har varit ett ena stort solsken idag och jag kan inte annat än att njuta!!


Imorgon drar vi in till stan och träffar Maria. Ska hämta västen (som jag glömt var enda gång) och fika. Tänkte även snacka träning med Agge. Fråga om inte hon (som nyligen skrivit på sin blogg om att hon vill ta upp detta igen) vill börja med mig (När vi flyttat in till stan, då!)
Jag tror att Agge e lagom pushig.. Jag kommer inte skämmas inför henne när jag orkar NOLL och jag känner att om jag ska träna så ska jag göra det med just en sån här... -En Agge!
...Vi får se vad hon säger!

Sängen nu.. Klockan har sprungit iväg! Internet har dessutom klyddat mest hela dagen och jag har svurit över att inte kunna få min daglig data-dos..
Får bli på mobilen nu istället. Lite bloggläsning och aftonbladet innan jag sover.. -som vanligt, ja!




-Solsken, solsken hela dan...

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt att ni är friska igen.. Synd bara om Pappa L.. :/

Men det går över :)

Hon är så härligt söt lilla Ella! <3

2011-02-08 @ 07:04:29
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0