Framtida musiker?

Nu sticker bebis-mammorna från södergatan på babycafé.
Jag hoppas (men tror inte) de e lika lugnt o lagom mycket folk som sist... Ajja. -Vi får se!

Ska bli mysigt att busa med ungarna en stund iaf. Sjunga lite. Ella älskar ju de. -Sångstunden! De e de bästa på hela dagen tjoar hon! (okej. -tror jag att hon tänker!)
Lilla loppa. Ska hon kanske rock-star o tjäna storkovan åt morsan.. Nja. -Då får hon nog ta o tuffa till sig en smula! ...Kanske blir hon en halvflummig jazzsångerska som håller sig i bakrunden (men fortfarande håvar in stålarna, såklart!)
Eller.. ja, Kanske så gillar hon bara musik! -O de e ju bra. Musik e bra tror jag!

Nä. nu blev de bråttom.
Hörs sen!


-Amber o Ella myser o leker på babycafeet!


-"Kom igen morsor, -Nu drar vi!" säger (NEJ. nu ljög jag igen!) Amber o Ella

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Vi är äntligen något sånär friska. Feberfria och i princip snor lösa..

2011-02-17 @ 11:56:58
URL: http:// mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0