Gör man så?

Hemkomna från babycaféet o Ella sover... -som en stock!
De va inte jättemycket folk idag heller. Däremot annat folk än dom som va där förra gången.. Inget fel på det, men det verkade som alla kände varandra! -Snackade med varandra, lekte med varandras barn... Jag o Yanie va lixom inte riktigt med i deras "gäng"...
Jag bryr mig inte. Inte egentligen! I vanliga fall skulle jag ändå inte umgåts med dom. En 10 år äldre än mig var dom säkert. Minst! Pratade om sina äldre ungar, gjorde dom! Vissa va därtill o med med sina äldre ungar!
-Däremot tycker jag det e lite trist... Man kan ju iaf försöka ta lite kontakt. Vi försökte!
Man kan väl tränga ihop sig lite så att alla kan sitta vid samma bord...? -Så va det inte! Dom bredde gladerligen ut sig... -O jag o Yanie fick sitta själv!

En annan sak som störde mig var att två av ungarna var sjuka! jo -Sjuka
Dom hostade och snorade o den ena mamman beklagade sig att hon inte sovit på tre nätter... -Den andra hoppades att "vi iaf inte har smittat alla"!!
-Gör man så? Jag tycker INTE de! Själv skulle jag aldrig få för mig att dra ut Ella på massa bus om hon va sjuk, för de andra brukar vi stanna hem lite extra just för att inte smitta... Men men. Tyvärr bestämmer jag ju inte över dom. -Men över min blogg gör jag! Så här klagar jag!





Ella o Amber verkade iaf ha kul! -O de va ju trots allt de vi va ute efter!



Kommentarer
Postat av: Madelaine

Så söt hon är..nej så gör man inte! Sjuka barn ska va hemma. Undantag någon enslig lekplats när dem är på ni bättringsvägen..

2011-02-17 @ 14:10:58
URL: http:// mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0