Gungeli-gung!

Igår efter babycafeet gick jag, Mikaela, Lina o barnen till lekplatsen och gungade. Första gången för Ella var det, -och jag har sällan sett henne så lugn! Hon verkade ÄLSKA det!
Filbuke-Ella halvlåg i gungan o snuttade på nappen tills det att jag kände att det kanske va dax att ge över gungan till nästa bebis... -Eller ja. Vi gungade en stund till efter att jag känt så!
 
En helnöjd bebis = en helnöjd morsa... eller vad säger ni?


-Ella o Filippa gungar o njuter!

Funderade en stund starkt på att sno med mig en gunga och kasta i henne i den när hon har en dryg-stund... Tyvärr va det inte så lätt som det såg ut! (Även om jag faktiskt inte testade att sno den på riktigt!)
Förhoppningsvis e vi snart Malmö-bor och inte e det långt till dessa gungor. Vilket ju e P.E.R.F.E.K.T! (Där hittar ni alltså oss from den 1 maj! -Hoppas vi!)



-Finaste solstråle-bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0