Inte normal!

Jag, L o fröken E va o kollade lägenhet idag. -Då vi kommit dit satt vi en knapp kvart och väntade i bilen... Jag tog tillfället i akt o knäppte några kort. -Några mindre lyckade kort!


-Liten Samevallare o stor Samevallare i bilen utanför lyan.

Ungefär så här lät det:

Jag: "Liiiinus" (viftar med kameran framför fejjan)
Linus: (gör skitful min)
Jag: "Lägg AV! Se normal ut!"
Linus: (gör ännu fulare min)
Jag: (Klick!)
Jag, igen.. : "Gör normal min nu då!"
Linus: (slappnar av i ansiktet men spänner munnen o höjer ögonbrynen o ser allmänt onormal ut)
Jag: "Du ser ju inte ut så!! -SLAPPNA AV!"
Linus: (gör ful min igen!)

Jag ger upp. Fotar fula grimaser. ENDAST!


-Ja men jag ser ju ut såhär! hävdar L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0