Puss!

Ella har börjat med världens gulligaste grej... Nu e det nämligen inte bara händerna som klappas -nu pussar hon med munnen oxå!!
...Eller pussas o pussas. Hon drar ihop läpparna o smackar när hon igen öppnar munnen! -De ser skitroligt ut! (Fråga själv Faster Therese.. -Hon garvade halvt ihjäl sig på restaurangen igår!) 
Jag pussar mot henne hon "pussar på sitt sätt" tillbaka till mig... Min röst går upp i falsett och överdröser Ella med ord som "duktig" o "gullig" o "BRA" o sånt, o Ella blir helt till sig o slår ihop händerna av glädje (o fortsätter att "pussas")

Fan. De va ju de här me video-blogg igen... -Då kunde jag ju visat er! (om ni ens e intresserade)
Så jag frågar igen.. -E det någon som vet?!


-Puss-gurkan!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, sötis!



Ladda upp filmen på tex youtube eller photobucket, sen letar du fram koden som heter embed till ditt klipp. Sen gör du ett inlägg, ändrar redigerare nere i hörnet och klistrar in koden :)

2011-02-06 @ 22:49:02
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Natalie

klart vi vill se ;-)

kan knappt vänta tills Chloe börjar med liknande men samtidigt vill jag att hon aldrig ska bli äldre, varför känns det så?! kram

2011-02-07 @ 10:05:54
Postat av: Petra

Det finns en sida som är kopplad till blogg.se och en annan bloggsida. Dom skrev om det på blogg.se i förra veckan, men jag kan inte för mitt liv komma på vad sidan hette. Jag vill också videoblogga. Men jag tror att du kan få reda på sidan via admin... Ska själv börja rota i det ordentligt :)



Jag vill ju dessutom se ella pussas:)

Tycker vi får ses SNART!

Jag jobbar 1½ månad till :)

Ge charmtrollet en puss från mig och Neo

Puss och kram



Förresten så hör jag av mig så fort jag vet ngt mer om videoblogg

2011-02-08 @ 22:17:50
URL: http://varneo.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Naaw vilken sötnos :)

2011-02-11 @ 19:05:46
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0