Skratt.

Helt slut efter en dag med Maggan & Lovisa, Lägenhetsvisning, middag hos mommo och slutligen bus o stök med syster galen & lilla syster tok... -Jag har skrattat så jag gråtit!


-Ella har oxå skrattat!! Busat hela kvällen med sina favoritmostrar!
(o med mig på mittenbilden)

Vi kom precis hem. Trappan luktar sprit... Grannen har fest! Jag tänkte snart dyka i säng och förbreda mig inför ännu en dag med äventyr! -Imorgon sticker vi till faffar och firar födelsedag för honom och träffar Ellas gudfar och farbror Andreas.
Trött e jag nu, -o morgonen e min imorgon! Söndag ska jag sova... -Då ska jag sova hela dan!


-Ella och minin Lovisa... Sötare får man leta efter!
Älskade små liven! ♥

Lägenhetsvisningen gick bra btw. Men berättar mer senare... -Jag måste verkligen sova nu! Ögonen går i kors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0