Sminktips: fjortislook!

Jag älskar 14is-looken med över-sminkade ögonfransar. -De ska inte vara klumpar (o de e väl trots allt de som får den här spindel-bens-looken att ses som fjortis-look... eller?) Men de ska va mycket!
När jag har tid o vill känna mig lite extra fin kletar jag på en si sådär 1½ tub (säger man så? mascara-flaska måste ju va rent åt skogen fel, iaf!) på ögonfransarna.
Jag tycker de e snyggt. Rent. Man ska inte ha en massa ögonskuggor o kajal eller eyeliner till denna looken... Lite rött läppglans/stift om man vill känna äkta hollywood-glam är däremot aldrig inte fel! Oxå en flawless hy, såklart. -Annars kan de lätt se smutsigt ut.
Se så. Testa nu.


-En Fanny med 400 spänn på fransarna.
(kanske borde överväga att lägga dessa pengar på de där håret istället...!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du är snygg :)

2011-03-01 @ 09:44:50
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0