Tand 5!

Tand nummer 5 syntes idag.. -2 tänder inom loppet av 2 dagar, alltså!
Denna gången är det tand nr 4 i underkäken, -den förra var en av tänderna BREVID den ena (ännu ikke komna) framtanden i överkäken.. Jag fattar noll!
Ella vill nog helt enkelt inte va som alla andra.. -Men de e bra, tycker jag! Hon visar Lundborgar-gener! "Jag-e-störst-bäst-o-vackrast-o-lite-koko-enligt-alla-andra-men-de-skiter-jag-i-gener. Gött. Konstnär ska hon oxå bli. Estetare.. Som Lundborgs-sidan e! Eller Rock-star, kanske. -Nåt sånt!


-"Snutte-lutte-plutt kan du visa mamma dom finaste små tänderna?", bad jag idag.
"Okej" sa Ella o stängde munnen så hårt hon bara kunde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0