Maria:ornas dag.

Ella o jag har spenderat dagen hemma. -Suttit på bäddmadrassen o lockat med leksaker. Kryper gör hon nu -men inte gärna, o rätt försiktigt. Sätter sig på rumpan igen direkt hon nått leksaken. Sträcker sig o blir arg. -Jag står emot, o då ta hon stapplande krypsteg till hon når den..
Tandborstningen e mer populär än någonsin, dessutom! Ella blir skitsur när hon inte får hålla tandborsten själv. Grät floder när jag tog den ifrån henne (då hon slutligen började borsta fårskinnet istället) ikväll, -Men de e ju bra! Fina tänder e bra. Naturligt fina tänder, såklart. Andreas Karlsson blåvita rader e bara skrämmande!

Imorgon blir det stan. Ska luncha med Fanny. Fanny Lundqvist. Efter de möter nog jag o Ella upp Agge en stund. Kanske handlar jag tunikan jag kollade in förra veckan.
På tal om Agge har vi namnsdag idag. Maria:orna. -Jag, Agge o Ella.. Så grattis till oss!


-Ellas vrålåk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0