Vi fick den inte!

Hade en supermysig dag med bästaste kusin A i stan idag. -Vi fikade i timmar, gick promenad (och svor åt vädret) Köpte en fin molo-tröja till Ella (i tio-månaders-present från kussi) -En london-insperarad sådan! Bussar o telefonkiosker, lite regnbågar och stjärnor prydde denna vackra skapelse..

L o jag fredagsmös med resterna av kina-maten från igår. Lite chips och gotte pryder nu bordet!
Vi fick oxå ikväll reda på att vi inte (ja. -ni läste rätt! INTE) får lägenheten! Vi är lite i chock! -Trodde de va klappat o klart, men där ser man hur fel man kan ha! -Inte deppar vi ihop för detta. nej nej! -Konstigt nog känner jag mig inte så besviken som jag kanske trott... -Vi hittar nog nåt annat! Men har ni tips eller kanske vet något...? -Let me know!


-Sötaste hjärtat på babycafé i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0