Egentid!

Vaknade av borrande imorse. Även om hyresvärden sagt att de skulle skjutas på... Glad blev jag inte! -Inte Ella heller!
Ella sover nu igen. Jag känner, och ser ut, som något zombie-liknande!
Även idag stannar vi hemma och inne. -Ellas mage e bättre, men fullt frisk e hon inte!


På lördag ska jag och Maria (Agge) plus några andra, ut och göra stan osäker. -De ska bli kul! Vi ska börja hos Maria och sen får vi se om vi kan komma överens om något uteställe som ska besökas. Drinkar o snacks, brudar o tjatter blir det iaf massor av!
Tänkte även snart ta en biokväll med min L. Fick biobiljetter hemskickade från banken då jag rekommenderat vår bank till min lillebror som ska köpa lägenehet. KANON tyckte jag (o ny affärsidé, kanske? -Rekommendera, få biobiljetter, sälja! -Tror jag kan bli rik som ett troll på detta!)
Skämt åsido! -Jag tänkte lämna över lillfia till mommo och gå ut o få lite egentid med L. -En lugn kväll!
Så vad sägs Mommo? När e ni utvilade nog att ta hand om ett litet monster igen?


-Agge, Vesslan o Jag ska partaja på lördag!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mommo

Klart ni ska ha egentid - bara inte denna helgen, för då behöver vi det :-). Kom med förslag till datum så ska det säkert ordna sig. Puss på hela familjen

2011-01-26 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0