Rätt på dygnet!

Pappa o Linus e iväg o handlar mat. Kinamat! -Kommer snart hit.
L hjälpte Papsen när han fick punktering på bilen utanför Oxie innan idag. Dom har klyddat o meckat o tillslut ringt bärgningsbilen. Nu e dom på väg tillbaka, som sagt -efter typ 3 timmar!

Jag o L tar de lugnt ikväll. Vi e helt slut efter att jag inte kunde sova igår, L va ute o jag orolig (hatar att sova själv) o Ella valde att tillsammans med båda (faktiskt) sina föräldrar gå upp vid 8 imorse.
De känns bra ändå. Jag måste vända rätt dygnet lite igen. -Hatar att va så trött på morgonen, O nu e bara L ledig en vecka till innan vi går tillbaka till de normala, vilket = att jag inte kan ligga kvar o lata mig halva dagen, -hur mycket jag än vill!

Imorgon träffar jag o Ella mammorna på entre. Tar igen massa missad tid o fikar.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - Toppblogg på Scenbloggen

aaw!

2011-01-10 @ 11:36:32
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0