I-landsproblem..

Jag o Ella har spenderat dagen i stan. Tillsammans med Emelie o Ebba, Mikaela o Gustav har vi gjort Entre.
Jag lyckades avstå från shopping. Däremot blev det en liten liten kaka. Ella va på solstrålehumör och lekte glatt med både Ebba o lille Gustav mest hela dan.

Mitt solstrålehumör känns däremot långt bort. Just nu iaf. Kroppen o hormoner gör mig svajjig. Bölig. -Något jag inte alls trivs med.
Jag har nog minst problem i världen, men visst kan man känna så ändå? Visst får man känna så? -Känna sig tung o nere..


Imorgon drar vi o träffar mammorna igen. Lina som inte kunde idag ville träffas imorgon. Alice (aka kuss) träffar vi sen. Fikar o snackar skit -de vi e bäst på, alltså!

 
-Solstrålen busar med bästaste pappa L... Mina ♥:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0