Jag ÄR bitter!

Ella verkar va på bättringsvägen. (-Eller säger jag för mycket nu..?)
Efter hon somnat strax innan tolv igår vaknade hon sen rätt tätt hela natten. Klockan 2 kaskadkräktes hon, men sedan dess har det bara varit andra vägen som visat på sjukdom... -o tröttheten då! Även idag har hon sovit rätt mycket. Ätit har hon gjort -däremot bara små portioner och kyckling-grytan var visst pyton. Bröd smakade bättre, o äpplejuicen var överlägset bäst!

Linus hämtar thai. Potatisen hade bliviit dålig och jag orkade inte planera om våran middag till annat än hämtmat -så så blev de!
De blir en lugn kväll ikväll. Imorgon kommer bygg-gubbar o ska sätta in vår luftvärme-pump. -De har hyresvärden bestämt! Då Ella e dålig och jag kommer va tvungen att ta ut henne då dom ska borra (Hon blir jätterädd annars) tycker jag detta e allt utom en lysnade idé... Helt idotiskt e de faktiskt!
-Att dom sen förmodligen kommer klockan åtta gör de hela ännu värre! Då ska jag stå färdig o påklädd kl. 8 och förmodligen ändå vänta en eller två timmar på att dom ska komma... -Å Om inte, kommer jag få dra upp Ella ur sängen och ut i vagnen innan hon egentligen vaknat. I.D.I.O.T.I!
Men jag e inte bitter... Eller Jo. -De e jag!


-Idag har Ella sovit i mitt knä. Sen har hon visat lite av sitt vanliga solstråls-humör!
MAMMAS HJÄRTA ♥

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Man får vara bitter i såna lägen, det är helt okej ;)



Hoppas verkligen lilla gumman kryar på sej snabbt nu!



Kramar

2011-01-25 @ 23:44:46
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0