Vansinnesutbrott.

img_2950 (MMS)

Ella har börjat med sina utbrott igen. Skriker till luften tar slut, slänger sig raklång bakåt i frustration. -Värre o värre blir de oxå. -för var gång! Idag fick hon en släng av just ett sådant här hemma hos stackars Preggo-Eva. Tur e att Eva e en cool person (jag hade blivit livrädd) o bara påpekade att hon nu längtade ännu mer efter Alexander -som kommer i september- och oxå menade det!! Trots bajsblöjor, en jag-vägrar-sova-o-blir-lite-gnällig-istället-Julian och en sparkande o skrikande hysterisk Ella log Eva. -"ja men dom e ju så söta".. (Hormonerna som gör henne knasig, månne??) Jag o lillfis knatade hem vid halv fem. Handlade o fixade. Kvart över åtta la jag henne. L kom strax efter -vid halv nio- efter 13,5 timmes jobb! Stupade precis i säng gjorde vi. Imorgon Svedala. -förhoppningsvis. Jag vill dra o träna oxå men inga IW-pass verkar ha lediga platser.. kanske blir en slö-vecka trots allt!


Kommentarer
Postat av: Mad

1 års trotsen?? ;)

2011-07-07 @ 11:00:07
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0