Party!

Ella har passats av Venessa idag, Fritte-dejten ställdes in... Jag har städat o tvättat, fixat o donat. Mat har gjorts o nya burkar till Ella frysts in.
De har känts som fredag hela dagen... Jag har varit totalt förvirrad!

Nu käkar jag o L poppe till criminal minds. -Myser i soffan. Imorgon ska han iväg med jobbet, Jag ska träffa min vän Elin. Elin som jag jobbade med i Idre (har jag ens nämnt detta innan, förresten?)
Iaf ska vi ha en helkväll. Ha så roligt som bara vi kan. Ella ska va hos Mommo o jag ska partaja, skratta. snacka.. Fy tusan va jag längtar!


-Parteeeey! tjoar Ella.


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt!! Hoppas ni får en toppenkväll :)



Kramar

2011-06-16 @ 23:25:21
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: venessa

hahaha det ser ut som att Ella skriker.. ''EEEEYH, VEM VAR DET SOM KASTA!?''

2011-06-17 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0