Ett litet "OBS!"

Nu joinar jag strax mina älsklingar som båda befinner sig i drömmarnas land. -Ella i sängen o Linus på soffan.. 
Vill bara passa på att slänga in ett litet, kort "obs!" först! -Detta handlar om inlägget "Sömnbrist kan botas med shopping." och verkar vara lite oklart... -Eller ser ni att Ella faktiskt ligger i lesaks-korgen?? Att hon KRUPIT in där (hrm. -hej stolthet!) och det var därför jag tog bilden...
Mamma (Mommo) o Mikaela hade visst båda missat detta, o jag vill ju inte ni ska tro jag e helt galen o slänger upp bilder på endast en ikea-förvarings-korg (även om den e jättefin, o jättebra -tack Malin!)

Så. nu vet ni det. I'm not crazy. Okej?


-Dom jag kallar "mina älsklingar" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0