För första gången idag.

Kanondag hos kuss. Ella lekte med hushålls-papper och dvd-filmer! Skrek hysteriskt en stund och somnade sen 20 minuter, i bilen, på väg hem...
Jag o kusinen kalasade på bästa chinge-maten i stan. Muffins me. Snackade skit o lite allvar.


-Så här såg kuss välstädade lägenhet ut efter 10 minuter med liten Ella på golvet.

20 minuters-napen i bilen gjorde nog Ella allt utom gott. -Hon verkade tro att mamma o pappa planerat in natt-sömn redan då -vid fem- Men ikke!
Ella somnade på L's axel när vi bar upp henne, men efter tappra försök att liva upp liten skrutt va hon på g igen... -Till klockan va 22!
Nu sover hon iaf. Jag besöker min kära blogg för första gången idag. L slocknade ungefär en halv sekund efter Ella o snarkar nu här brevid mig i soffan...
Jag funderar på att snart göra samma sak. -Sova. Ella har inte haft de bästa nätterna på sistone -kanske för det händer så mycket nu... -Förmodligen e de väl så!? Tänder, utveckling, ALLT verkar komma på samma gång!
 

Lägenheten vi fått skriver jag mer om imorgon.. Jag orkar faktiskt inte nu! Sömn prioriteras -även om jag helst (just nu -inte imorgon bitti!) skulle sitta o klottra här en timme eller två...


-Jag o gryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0