Hölle.

Efter Ella vaknar beger vi oss idag ner mot Höllviken och Moffa Bill... Ska käka sen o röja lite. Kolla vad jag har kvar sen jag bodde där -om de e skräp eller saker jag faktiskt vill ha!
Lillebröder ggr 2 kommer oxå. + tjajorna. -Lte firande av Ralle ska vi oxå hinna med... Han fyller 23 på måndag. 

Vagnkärlek= Phil & Teds. -Även om vi inte väntar eller planerar syskon just nu...
Man kan ju använda denna snyggo-vagn även som singelvagn... Utan syskondelen på! (den köpes ju ändå separat) så nu e de denna jag e inne på... Läste däremot på ett forum inne på familjeliv igår att några haft problem med däcken på denna vagn... Samidigt finns det ingen vagn (inget i hela världen, vill säga) som någon inte har något att klaga på! -Eller? ...Erfarenheter, någon?

 
-Bästisarna igår.

Kommentarer
Postat av: Annica

Fanny, jag har inte erfarenhet av många vagnar men nu när jag jobbat på förskola en tid så är just denna vagnen den sämsta, i gen bra att ha ett sovande barn i och delen där bak till syskonet är helt opraktisk. Den som sitter där bak kan inte se något; endast lite åt sidorna vilket kanske inte är så kul. För den som kör vagnen känns de som att man måste putta den långt framför sig pga syskon delen där nere. Om man har långa ben går de bättre. Hippas vi nu menar samma vagn och detta är bara mina tankar efter att barn har haft denna vagn på förskolan och art vi itsället

2011-03-26 @ 16:21:35
Postat av: Annica

Råkade skicka iväg... Som sagt detta är mina tankar bara Ha de super kram Annica Andersson

2011-03-26 @ 16:23:39
Postat av: Emelie

Vad jag läst mig till så verkar det främst vara deras modell "vibe" som har problem med hjulen. Man får se till att ha en lagningskit och en pump med sig alltid, som man bör ha oavsett vilken vagn med luftdäck man har. :)

Läst om många som har litet lagninskit i varukorgen alltid. Skulle det blir problem med hjulen så är det bara att reklamera! Beställer man från utlandet så får man väl filma och visa och maila dom, så tror jag inte det ska vara några problem.

Som Annica skriver uppe om problem med att man måste skjuta vagnen långt framför sig, så det problemet kommer du definitivt inte ha sålänge du inte har syskonsitsen.

Föreslår att du provkör igen och igen, en massa olika märken och modeller. Phil & Ted's har ju en del modeller också, men just explorern har jag hört bäst om. Nu är jag redan frälst, så jag borde väl inte predika mer om den vagnen. Har ju faktiskt ingen körerfarenhet av den än... ;)

Men har du frågor om vagnen så fråga i Phil & teds syskonvagn-tråd på familjeliv. Passa på att kolla in bildtråden också. :)

2011-03-26 @ 21:27:16
URL: http://Emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0