Bra trots allt!

Jag o Ella hade trots en skrikig morgon en fantastisk dag i stan! Lunchade en lång stund, shoppade en liten. Ella va charmtroll... Till de att någon rörde henne -Då va plötsligt dom gälla skriken tillbaka.

Jag o Fanny mötte upp Maria (Agge) o Emma efter scampi-lunch på hansa. Lyckades efter otaliga (okej. en!) Leila-bakar-outfiter köpa en tunika till mig själv. -En som nog va rätt mycket jag. 
Mycket lättare va det att handla till Ella.. Såklart! Däremot höll jag mig till det jag sagt att hon behövde. -Enfärgade bodys och en hel-dräkt. Raggsockor fick hon vara utan... Dom va slut på lindex (Tips på andra raggsocks-ställen?)

Lek med grannarna blev aktiviteten nu på kvällen. Ella visade upp sina kryp-kunskaper och va allmänt lycklig i Ambers närhet. Vi käkade hämt-mat även om vi lovat förbättring... -Men imorgon så!



-Mamma-moi o Ella-bus-älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0