Framtiden...

Halva Mars har gått. -Snart e de April.. sen sommar. Plötsligt e den oxå över, o hösten kommer..  -så gör även dagen då Ella börjar på dagis. 1 Augusti. Dagen då jag har slut på mamma-dagar och ska börja jobba... Eller?  -Plugga, kanske? Eller? Va? ...-Jag vet inte!


Jag har börjat tänka på detta nu. (När jag gick på min mammaledighet kändes ju dagarna oändliga..)
Jag har två månader kvar på blomsterskolan... Därmot har jag fått reda på att min dåvarande lärare har slutat och "bossen" där har velat fram o tillbaka angående hur vi skulle lägga upp min skolgång...
Jag vill gå klart. Jag vill bara att de ska lösa sig! Däremot har jag riktigt jobbig ångest över hur jag ska göra. NÄR jag ska (kan) göra det...

Iaf har jag nu börjat fundera... -Vill inte stressa upp mig. Igår kändes det som jag totalt fuckat up allt vad framtida karriär heter. Men när jag idag istället ser de ut en annan (mer positiv) synvinkel förstår jag ju att de inte alls e så... Jag e fortfarande ung. Har möjligheter.

Jag börjar fundera på att läsa upp de sista av gymnasiebetygen.. Kanske få upp dessa en aning. -Jag tänker i banan "design".. Jag vill göra något av min kreativa sida. Av det jag tycker e kul.


-Framtida Betsey Johnson (light-version) kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0