Igår.

Hade en underbar kväll igår. De röda läppstiftet som inte används på månader fick åka på. Ella somnade en minut efter vi gått o sov i princip hela natten... Vigge o Venessa passade henne tills de att Victor hämtade oss igen vid tio.. Ingen party-party-natt, alltså. Men trevligt. Mysigt! Lagom!




-Kort & paket-fix by moi. o full(super!)måne..

Jag o L va som jag skrivit innan hos Eva o Love på försenad inflyttnings-/Födelsedags-fest... Vi bidrog mest med bebis-snack.. Ella hit, Ella dit. Eva o Love väntar tillskott i september o därför blev de bara så.. Vi bestämde oss för att träffas en annan dag. Snacka mer då.. Inte tråka ut resten av gästerna.

De hoppas jag vi gör. Snart! Tycker de e roligt att ge tips o hjälpa... Inte e jag nåt proffs.. Långt ifrån! Jag gör säkert tusen fel enligt många. Kör inga metoder o lagar inte Ellas egna mat. Men jag har gått igenom de. Allt. -Graviditeten. Förlossningen. Snart 1 år med barn... Jag vill hjälpa mina nära o kära. Berätta om allt underbart o positivt... De e de viktiga, tycker jag!


-Jag, Magda, Eva.


-Jag, Magda, Eva... hrm. -igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0