3 steg till...

Jag sov en massa timmar inatt. Va helt slut i kropp o knopp! L tog med Ella på tur i förmiddags, jag låg kvar i sängen och bara va...
Vid 13tiden stack jag o Ella ner till Pildammarna för att fota till ett skolprojekt. Venessas syrra Natali går sista året på gymnasiet och ville ha med Ella i sitt arbete.
KUL!
Ella hade finklänning o toffsar i håret. Närmre 400 bilder togs. -Nu ska Natta bara fixa o trixa. Välja ut dom bästa och sen får vi se dom... Självklart får ni det oxå! -Jag lovar att lägga upp dom så snart jag bara kan!


I eftermiddag/kväll har vi varit hos gammelmormor o gammelmorfar. Ella slängde runt snäckor o stenar. Ville välta ner var enda ljus och prydnadsfigur som fanns! Sen gick hon själv -utan att hon nog egentligen riktigt förstod det- hela 3 steg! (Venessa va nog den stoltaste Nannyn i landet efter att ha fått bevittna detta!)

Käk o film ikväll. Sängen om ett tag. Nada planer för imorgon, men samtidigt e de söndag, vilket brukar betyda städdag... Inhandlingsdag, kanske. -Vi får se!


Bjuder på ett par bilder jag tog idag... Kan säga att min digital-kamera kändes lite mesig i jämförelse med Natalis monster... Men här e dom iaf..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0