Bomb!!

img_0309 (MMS)

De exploderade precis utanför oss för en tjugo minuter sedan.. Ett billarm gick av bara själva smällen, men det som verkligen sprängts var ett kylskåp som ställts ut i porten mitt emot oss, innan idag... Läskigt va de. De smällde högt! Delar o splitter ligger långt bort på gatan och över på vår sida. Hela huset (inklusive huset mitt emot) vaknade. Obehagligt e de. Rädd blir jag. Men Ella verkar sova igen och än så länge e de lugnt... Hoppas polisen dyker upp o checkar... -Åker dom ens på sånna här larm, förresten?? Dom borde! Arg blir jag, -för vad tjänar det till?? Att folk blir rädda? Att ungar väcks? Att katter o hundar o andra husdjur blir oroliga? Jävla fitt-idioter, rent ut sagt. Jag har noll respekt eller tollerans över till sånna här människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0