Fotosession!

Jag o Ella busade runt i folkets park innan idag, -o speciellt då deras lekplats, i nästan två timmar innan liten E däckade och jag började gå hemmåt.

L e på Möllan med Rasmus nu. Jag kollar criminal minds.. -Den ultimata torsdags-underhållningen enligt mig! 
Tänkte inte göra ett smack mer än detta idag! -Förutom att visa er ett par bilder på finaste E då... 

 









O till er som drar efter andan o starkt funderar på att göra en anmälan till soc kan jag berätta att Ella faktiskt hade mössa (solhatt) på sig! -Jag tog bara av den vid vår "fotosession"!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varma dagar behöver inte barnen alltid mössa/keps/solhatt på sig. Dom blir ju lika varma som vi om vi skulle gå i det! Men visst bör man skydda dom från solens farliga strålar!!

Och det ser ju ut som ni satt i skuggan :)

Kram på dig

2011-05-19 @ 21:57:11
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0