Jag har bestämt mig!

Jag behöver inte bli smal igen, -jag vill bara inte känna mig så här tung, så... degig. Mitt första mål e att komma i kläderna jag kunde ha innan jag fick Ella. Favoritjeansen -som inte ens va trånga när de va som bäst.. Alla fina klänningar och tröjor.. Byxor som inte enbart stavas leggings ska gå över rumpan o kunna knäppas i midjan..
Mål 2 e ett par kilo till. Kanske 5. högst! Kurvigt = snyggt, tycker jag! Detta vill jag vara!

En annan sak jag kommit på att jag vill göra e att bli vithårig igen. De va så jag. -Jag älskade det!
Rock-vitt, ska de såklart va. Gaga-vitt (fast hon har väl typ orange nu...) ajja, ni fattar. Cool-vitt. Inte bimbo-vitt!
När kläderna går på ska jag unna mig frisörbesök och brinnande hårbotten. Ögonbrynen vill jag behålla mörka. Kanske tom göra mörkare. Kontrast. Snyggt. -Jag gillar´t!


-Hittade såklart ingen bild då jag hade vitt hår. Men ändå -här e en gammal en! 2 veckor efter de att jag o Linus träffats va de..





Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken otroligt sund insikt du har kommit med :D Underbart! Du inspirerar mig nu när du kommit igång och träna Fanny!

Du är snygg nu, men jag vet vilken känsla du menar att man vill komma i sina gamla favoriter!

Kram till dig!

2011-05-12 @ 07:51:28
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Härligt!! Vi kanske kan peppa varandra lite? Jag måste också bli lite mindre degig :)



Kramar

2011-05-12 @ 22:03:42
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0