Man får bara inte ha grå tränings-brallor!

Jag o Ella hängde med Sophie o Julian. Gick rundor, köpte fika. Käkade lunch och gick sedan hem till oss... Glömde fikan gjorde vi. Lekte istället. Ella va supernöjd med lek-kamraten. -iaf till de att han drog henne i toffsarna. Då blev hon mindre glad.


-Nöjd skitonge!

Jag, Sophia o Jessie dansade iväg till parkmöllan. Fuego stod på scemat. Jag skrattade åt mig själv. Skrattade åt situationen... Jämförde vårt pass med svettiga damer (snällt uttryckt) i joggingbrallor (som en del dessutom valde att bära i färgen grå... BIG misstake kan jag lova! Rövsvett får absolut inte synas kom jag, Jessie o Sophia fram till efter passet) med Zumba reklam-tjejerna...
Okej. Jag måste förklara.

1. Svett.
Rumpsvetten har jag redan talat om -den behöver vi inte gå in på mer. Denna står vårt pass för! Zumba reklamen står för den sensuella, sexiga svetten...
2. Movesen.
Vårt pass = stela höfter och felsteg. Zumba Reklam = Höfter som vickas på i världens takt. Sexigt o hett! Dessutom gör alla rätt. Inte ett steg går fel!
3. Tempot.
Okej. Rätt högt. Däremot vill jag inte på något sätt säga att jag körde så där "Jag gick ner 56 kilo på 2 månader"-snabbt som dom utlovar i reklamen...
4. Utseendet.
Jag vill inte va taskig, och jag älskar verkligen det! Här får friskis ett plus -Alla ser olika ut! Tjocka o smala, långa o korta. Killar o tjejer (faktiskt!) Inte alls de här "Jag har perfekta små toffsar, yttepytteliten träningstopp o smink o får alla andra att få komplex"-tjejerna.

Ni fattar va? -O även om jag skrattade så älskade jag det! Skitkul va de! Jag älskar att dansa även om jag inte gör det så bra!
O vet ni?? -Jag skrattar av kärlek. Absolut inte av hån!


-En av dom stela, svettiga tanterna. (Dock i svarta brallor)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha shit vad bra!!

2011-05-19 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0