Surkärring.

What a day! Jag började med att ta bort mms-inlägget då jag kommit på att detta förmodligen skulle missuppfattas -o jag sen inte skulle ha några vänner kvar. Vilket jag såklart vill!

Ella e gnällo. Ramlar hela tiden. Utmanar sig själv och trillar igen. Näsblod fick hon idag.. -Jag trodde nästan att näsan skulle va bruten efter värsta fallet... Tårarna sprutade o lilla munnen kippade efter luft. Mammahjärtat krossades totalt.


Afro ikväll. -Jag känner inte alls för glada hopp o dans.. Jag känner för slag o sprakar. Få ut aggressioner... Men kanske gör detta mig på bra humör igen.. -Jag hoppas!
Undanflykter finns iaf inte. Glass har dessutom redan ätits två ggr denna veckan... Dåligt, men okej. De ändå sommar. Nästan. O då får man unna sig lite glass.... tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0